dijous, 24 de desembre del 2009

INTERVENCIÓ DE SÍNTESI:

Aquest és el meu primer bloc que realitzo, i la veritat és que al principi em pensava que jo no seria capaç de crear-lo, de posar etiquetes, penjar videos, etc, però gràcies al Jordi Simón i a l'assignatura de TIC m'ha fet reflexionar molt i ara veig que en els temps que vivim, les noves tecnologies són indispensables i no ens podem quedar enrere.

Tot i que al principi no disfrutava fent el bloc perquè no sabia com anava ( per a mi era tot nou), doncs he arribat a disfrutar molt aprenent com funcionaven nous programes i que ara no em sento una analfabeta digital.

Ara sé que tinc un munt de programes al meu abast, en quines pàgines buscar la informació adequada, com retocar música i fotografies, etc, i cada vegada que miro el meu bloc em sento molt contenta de veure que he aconseguit fer totes aquestes entrades, per tant puc dir que la feina que he fet ha valgut la pena i ha estat molt satisfactòria.

Vull destacar dos entrades que per a mi han estat molt significatives:

Pràctica de so:
He escollit aquesta entrada del meu bloc perquè vaig disfrutar molt aprenent com funcionava l'Audacity, ja que feia temps que volia aprendre a fer servir aquest tipus de programa. A més a més és una de les pràctiques que he trobat més fàcils de realitzar i al principi em pensava que era més dificil.

Pràctica de JCLIC:
Aquesta és una de les pràctiques més dificils que he realitzat, però també la més divertida i entretinguda. És una d'aquelles activitats que es necessita molt de temps i total concentració per a que les pràctiques que realitzis pels nens siguin entenedores i tingui nuns continguts educatius, motivadors i creatius.
Penso que és una activitat molt important, perquè nosaltres serem futurs mestres, i haurem de motivar als nens des de ben petits a que utilitzin les noves competències digitals i una de moltes maneres d'introduir-los amb tot això pot ser a través del JCLIC.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada