divendres, 6 de novembre del 2009

GOOGLE DOCS:

La primera activitat que hem fet ha estat crear i compartir un document de text. La Laia és la que ha creat aquest document i la primera en editar un text i després desar-lo. Tot seguit l'ha compartit amb la resta de grup enviant-lo al nostre gmail per així poder editar.
Una vegada que hem rebut el document, tots els membres del grup hem començat a escriure. En aquest aspecte només hem tingut un petit problema, i és que mentre editavem no hem pogut veure el que escrivia l'altre company, només ho vèiem quan algú desava el que escrivia.
Sobre el funcionament d'aquest document no he tingut cap mena de dificultat ja que és bastant senzill d'util·litzar i semblant a un wiki.
I aquest ha estat el resultat de l'activitat:

Document de text

La segona activitat que hem realitzat ha estat crear una presentació per compartirla i fer-la servir com a eina de comunicació.
Primer de tot, l'Albert ha creat la presentació i ens l'ha enviat a cadascun dels components del grup a través del gmail.
Amb aquesta activitat hem tingut una mica de rebombori, perquè tots els membres del grup hem començat a editar la mateixa diapositiva sense saber-ho, per tant ens hem organitzat de manera que cadascú fes una diapositiva diferent. Cal dir que aquesta presentació és molt semblant a la presentació del Power Point.
Després de tot, aquest ha estat el resultat:

Presentació


Bé, per últim hem creat un full de càlcul i un formulari. Per realitzar aquesta activitat primer hem de fer un formulari, (posar un títol, en el nostre cas hem posat si estem a favor o en contra dels focs artificials, al text d'ajuda hem aprofundit més sobre el tema a tractar). Per completar el nostre formulari hem fet preguntes com les del gènere i edat, amb unes respostes de "si o no".
I aquest ha estat el resultat:

Formulari

Full de càlcul

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada