dijous, 3 de desembre del 2009

LICEU, IL TROVATORE

Ahir dia 2 de desembre la Marta i jo vam anar al Liceu a veure IL TROVATORE.
Va ser molt emocionant perquè va venir la Reina i un munt de polítics que ens els vam creuar pel Liceu.
Sobre l'obra cal dir que és molt maca, que no em cansaria mai de veure-la i que et fa estar atenta en tot moment. Les veus dels cantants d'òpera van ser espectaculars, ja que em van fer posar la pell de gallina.

Només hi va haver un detall que no em va agradar gaire, i és la decoració de l'escenari, si és que es pot dir així a un tros de tela amb un dibuixet al mig i que a cada canvi de fons es veien dos homes corrents com si estiguéssin en una marató treient la tela.
Però les veus dels cantants d'òpera van ser espectaculars, ja que em van fer posar la pell de gallina.

Per a que quedi constància de que hem anat al Liceu us penjo unes fotografies fetes per la Marta i per mi:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada