dimarts, 1 de desembre del 2009

NATUPARK:

El dissabte 28 de novembre vam anar al circuit de cordes la Marta, la Jessica, l'Albert i jo (Sílvia).
Per a mi va ser tot un repte perquè tinc vertigen, però va ser una experiència inoblidable, a part de les agulletes, vaig tenir sensacions molt diferents, amb l'adrenalina al màxim, a vegades tenia moltíssima por, depén del circuït anava molt segura, i amb d'altres insegura pensant-me que em cauria per culpa del vent que em feia moure de costat a costa i no em permetia continuar.
En definitiva, aquesta experiència un dia o altre la tornaré a passar, i molt orgullosa puc dir que vaig poder fer el circuït taronja i el vermell, que són un dels més alts i més durs.

Aquí us penjo les fotografíes per a que ho pugueu disfrutar des de més a prop:






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada