dissabte, 24 d’octubre del 2009

IMATGE PRÀCTICA AL BLOC

Primer he escollit una imatge i la he obert amb el Gimp. La imatge escollida té una grandària de 3264 x 2448 píxels.





Després he retallat un fragment de la meva fotografia i les seves dimensions són de 1138 X 1381 píxels, apretant el botó seleccionar i amb el botó dret del ratolí he anat a imagen/ recortar a la selección i ja se m'ha retallat.





Tot seguit he fet una reducció de píxels anant a herramientas/herramientas de transformación/escalar, i a partir d'aquí ja pots anar reduint els píxels, en aquest cas l'he reduït a 800 X 600.






Després he tret el dibuix de la samarreta groga fent una clonació.
Per a fer la clonació, primer he seleccionat la part de la samarreta que desitjava treure, i després he apretat el botó clonació i apretant a la vegada amb el botó del teclat control i botó esquerra del ratolí un tros de samarreta groga per a després poder-la clonar a la resta de la samarreta per a que em quedés tota groga.




Aquest exercici m'ha permès veure que una imatge molt gran triga molt alhora de carregar-la per a penjar-la al bloc, en canvi en la que he reduït els píxels no m'ha trigat gaire en poder-la penjar i no es veu gaire la diferència que les dos són iguals i una té més píxels que l'altra.
També m'ha permès retocar les imatges, traient o afegint alguna cosa gràcies a la clonació.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada