dijous, 8 d’octubre del 2009

APORTACIÓ AL WIKI MISTERI:


Això no ho sé, però quan em vaig calmar vaig estar observant la Masia, però allà no hi havia ningú. No entenia res. M'estaven passant coses molt estranyes. Vaig decidir entrar a la casa, i en obrir la porta em vaig acostar a la tauleta que hi havia al rebedor observant una petita caixa amb un sobre al costat. Aquella caixa era daurada, amb un llaç platejat. Vaig decidir obrir el sobre. Em vaig quedar perplex, hi havia una nota que deia: Fa molt de temps que t'espero, tu t'allunyes de mi. Jo ja no entenia res. Vaig agafar la caixa daurada i vaig seure en una cadira, em tremolaven les cames i les mans m'estaven suant. En aquell mateix instant que els meus pensaments donavem voltes i voltes per el meu cervell, vaig sentir una ola obrir la caixa va sortir una llum molt extranya que... blanca amb una veu molt fina que em repetia: Entra dins dels teus pensaments, entra dins dels teus pensaments...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada